Prihlásiť

Mäkké zručnosti (soft skills)

Mäkké zručnosti alebo soft skills školenia sú tréningy zamerané na zručnosti pracovníka, ktoré napomáhajú nielen v profesijnom, ale aj osobnostnom raste. Ide o nástroje, ako sú: rozvoj verbálnej a neverbálnej komunikácie, riešenie konfliktov, vedenie a riadenie ľudí a mnohé iné, ktoré sú vhodné najmä pre vrcholové stupne riadenia.

Internet pre nás už v súčasnosti predstavuje zdroj takmer neobmedzených informácií, preto ani nepovažujeme za nutné vysvetľovať vám, čo sú Soft Skills, čo k nim patrí a ako ich rozvíjať.

Zaujíma nás, či ste sa niekedy pozorovali pri tom, ako sa predstavujete, ako komunikujete, čo robíte, keď sa s ľuďmi zhovárate. Rozmýšľali ste nad tým, ako pri tom vyzeráte? Rozmýšľate nad tým, čo si o vás myslí druhá strana? Aký ste zanechali dojem?

Pri obchodných rokovaniach je prvý dojem vždy veľmi dôležitý. Začína už samotným vstupom do miestnosti, podaním ruky, vymenením vizitky alebo krátkou nezáväznou konverzáciou. Väčšinou si vždy premeriavame druhú stranu, snažíme sa človeka odhadnúť a predvídať jeho ďalšie správanie. Robíme to všetci. Áno, aj vy manažéri, aj obchodníci, aj personalisti, ale aj bežní zamestnanci. Čo je však dôležitejšie? Neustála ostražitosť za prítomnosti analytického myslenia, kde vždy musíte striehnuť na to, čo druhá strana urobí? Alebo skôr prirodzený medziľudský vzťah založený na korektnej komunikácii a spolupráci?

Moderná komunikácia už prebieha na princípe neosobného, neverbálneho a nevizuálneho vzťahu. Niekedy ani neviete, či komunikujete s počítačom alebo reálnou osobou. Je to pre vás zaujímavé? Zachovať profesionálne správanie je nutnosť, avšak vytvárať si vzťahy je naša prirodzená potreba.

Školenia s Anthonym A. Achmatom sa výrazne odlišujú práve vo forme podania a v hierarchii hodnôt. Princíp jeho práce je založený na budovaní vzťahov, dôvere a ľudskosti.

Ukážky z jeho úvodných videoškolení si môžete pozrieť prostredníctvom našej internetovej stránky alebo na našom youtube kanáli. K dispozícii vám ponúkame tri úvodné videoškolenia, ktoré sa zameriavajú na efektívnu komunikáciu, vyjednávacie zručnostiprezentačné schopnosti.

Práca s ľuďmi je vo všeobecnosti považovaná za jednu z najnáročnejších. Na rozdiel od iných školení, ktoré máme bežne v ponuke, sa toto odlišuje. Prostredníctvom nášho školenia je možné zlepšovanie foriem prezentácie a získanie nového pohľadu na koučovanie a rozvoj kompetencií  v oblasti Soft Skills.

Keďže už takmer každý tretí väčší podnik funguje v globálnom prostredí, vieme, že osvojovanie si nielen manažérskych, ale aj jazykových zručností je viac ako potrebné. Preto sme neváhali a využili jedinečnú príležitosť spolupracovať s Anthonym.

Čo sme si pre vás pripravili?

Školíme priamo u vás.  Pre vás a vašich zamestnancov. Jedinečný intenzívny dvojdňový Soft Skill training priamo u VÁS vo firme. Vyberte si z našej aktuálnej ponuky inhouse školení a my už všetko ostatné zariadime za vás. Okrem iného vám ponúkame špeciálny bonus ZADARMO – vyhotovenie audiovizálneho záznamu zo školenia, celkový zostrih výlučne len pre vaše potreby a ďalšie vzdelávanie vašich zamestnancov.

 

Communications Skills

  • How to address the needs of your target group
  • Clarifying the goals and objectives
  • Crafting the message             
  • Effective messaging through emails           
  • Make a confident and convincing impression at the beginning
  • Delivery – body language     
  • Delivery – vocal impact
  • Lead the entire meeting, allowing all attendees to fully participate in the thinking process.
  • Continuous improvement tips.
  • Help you clearly define and achieve your meeting objectives.
  • Foster a meeting atmosphere that attendees will enjoy.
  • Handle questions professionally.

Negotiations and Conflict Resolution

  • Introducing negotiation types and qualities
  • Preparing for negotiations
  • Building the relationship
  • Eliciting information effectively
  • Holding your ground when you need to
  • Dealing with the tough guys
  • Closing the deal
  • How to address the needs of your target group
  • Clarifying the goals and objectives
  • Make a confident and convincing impression a the beginning
  • Delivery – body language     
  • Delivery – vocal impact
  • Clearly identifying conflict
  • Resolving conflict within the team
  • Using honesty and agreement
  • Turning arguments into discussions
  • Active listening and responding

 Presentation Skills

  • Clarifying the goals and objectives
  • Collecting and collating information
  • Crafting the message
  • Designing the presentation
  • Make a confident and convincing impression at the beginning
  • Delivery – body language
  • Delivery – vocal impact
  • Involve the audience – rapport
  • Handle questions professionally
  • Deliver individual presentation
  • Continuous improvement tips

 

Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať.

e-mail: profivzdelavanie@pp.sk
tel.: +421 41 70 53 888
mobil: 0918 451 113

Volať môžete v pracovné dni od 8:00 hod. do 15:30 hod.