Aktuálne pravidlá a trendy pre správu registratúry a archív organizácie v roku 2021

Na školení priamo so zamestnancami Štátneho archívu v Bratislave sa naučíte efektívne pracovať s registratúrou vo vašej spoločnosti. Získate tu podrobný prehľad o tom, aké dokumenty – do kedy – za akých podmienok treba uchovávať a ako sa zmenili vaše povinnosti pri správe registratúry v roku 2021. Vďaka nadobudnutým schopnostiam budete vedieť plynulo plniť všetky povinnosti pôvodcov registratúry, postupovať pri odbornej správe neelektronických i elektronických záznamov, pri evidovaní, tvorbe, ukladaní, hodnotení a vyraďovaní záznamov, ako aj pri tvorbe registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu.

Popis

Školenie v Bratislave s pánom lektorom Mgr. Danielom Kurucárom, v Trenčíne s pani lektorkou Mgr. Janou Bauerovou, PhD. 

 

Školenie je určené subjektom verejnej správy a podnikateľskej sféry, konkrétne správcom registratúry a archivárom, pracovníkom podateľne a sekretariátov, zamestnancom na úseku ľudských zdrojov, manažérom systémov riadenia podľa noriem radu ISO, interným audítorom manažérskych systémov riadenia kvality, zamestnancom hospodárskych správ, ako aj ďalším odborným zamestnancom.

 

Korona Safe: 

  • Meranie teploty pri vstupe do priestorov
  • Priebeh registrácie s náležitým odstupom
  • Dezinfekcia a ďalšie hygienické opatrenia v priestoroch
  • Odstup a sedenie podľa aktuálne platných nariadení
  • Hygienické opatrenia pri podávaní cateringu

 


Bonusy

Odborné poradenstvo s lektorom počas školenia

Videoškolenie k danej problematike


Program

  • Platné právne predpisy pre správu registratúry – vrátane posledných schválených noviel 
  • Práva a povinnosti pôvodcov registratúry
  • Správa registratúry – terminológia, systémy, manipulačné úkony vrátane práce s elektronickými záznamami 
  • Hodnotenie a vyraďovanie záznamov, odovzdávanie archívnych dokumentov do archívu 
  • Tvorba registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu

 

 

HARMONOGRAM:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou

 

 

Účastnícky poplatok 84 € s DPH obsahuje: cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.

Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 8 eur na celý deň.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.


Termíny a miesta

Dátum:Miesto konania:Organizačné pokyny:Cena s DPH:Prihlásiť sa:
21. 6. 2021Bratislava

Hotel Saffron,  Školská 5

Mapa
84 €Zrealizované
24. 6. 2021Trenčín

Hotel Magnus, Považská ulica 1706, Trenčín

Mapa
84 €Zrealizované

Profil lektora

silluet_woman__300x300.jpg
Mgr. Jana Bauerová, PhD.

Zamestnankyňa MV SR Štátneho archívu v Bratislave, pracuje na úseku predarchívnej starostlivosti. Koordinuje vyraďovanie registratúrnych záznamov z registratúr orgánov štátnej správy, samosprávy a iných právnických osôb a rozhoduje o ich trvalej dokumentárnej hodnote, posudzuje a schvaľuje interné smernice na správu registratúry, organizuje preberanie archívnych dokumentov do trvalej archívnej úschovy, vykonáva štátny odborný dozor nad správou registratúry a venuje sa konzultačnej a školiacej činnosti. Prednáša pre viaceré vzdelávacie inštitúcie a agentúry.

Profil lektora

silluet_man__300x300.jpg
Mgr. Daniel Kurucár

Zamestnanec Štátneho archívu v Bratislave, pracuje na úseku predarchívnej starostlivosti. Ako lektor sa venuje legislatívnemu zabezpečeniu správy registratúry, správe registratúry (pojmom, úkonom a informačným systémom), hodnoteniu a vyraďovaniu spisov a činnostiam v registratúrnom stredisku, resp. v archíve. Zároveň prezentuje reálne okolnosti a praktické využitie správy registratúry s poukázaním na riešenia problémov, ktoré pri nej bežne vznikajú. Lektorsky pôsobí vo viacerých vzdelávacích inštitúciách a agentúrach.


 

Profivzdelávanie klub - videá, videoškolenie

Interné smernice – aké sú povinné a ktoré treba mať spracované

Funkcie

Partner

 

Nastavenie súborov cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou prosíme o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie vašich preferencií. Ďakujeme.

Viac informácií.