Prosím POZOR! Z dôvodu PN lektora je webinár preložený na 30. 11. 2020
Bez reklamy a často i sponzoringu nie je možné obstáť v súčasnom trhovo orientovanom konkurenčnom prostredí. Výdavky na reklamu, podporu predaja či sponzoring sú však citlivou položkou výdavkov daňovníka, ktoré sú navyše v trvalej pozornosti tvorcov zákona o dani z príjmov a taktiež správcov dane.
Webinár je určený ekonómom, daňovým poradcom, účtovníkom či majiteľom firiem, ktorí hľadajú daňové riešenia podpory predaja, prípadne potrebujú z daňového hľadiska ošetriť bezodplatné poskytovanie tovaru.
Na základe dlhoročných skúseností Ing. Milana Kúdelu spoznáte tiež najčastejšie daňové riziká reklamy, ako je napr. nesprávne uzatvorená zmluva, fundraising a ďalšie. Chýbať nebude ani množstvo príkladov zo slovenskej, českej a európskej judikatúry.
Člen SKDP a daňový poradca pre právnické aj fyzické osoby. Počas svojej dlhoročnej praxe pôsobil ako audítor, finančný manažér či konateľ v spoločnosti gpa SK, s.r.o venujúcej sa poradenstvu pre sprostredkovanie hypotekárnych úverov. Svoje praktické skúsenosti nadobudol v priebehu niekoľkých rokov, počas ktorých vykonával činnosti, ako zastupovanie klientov pred daňovým úradom, vypracovávanie daňových priznaní a hlásení, vykonávanie daňových previerok daní z príjmu a dane z pridanej hodnoty, daňové posudzovanie fúzií, splynutí a rozdelení spoločností, tvorba daňových optimalizačných modelov a ďalšie. Popri svojej profesii sa venuje tiež publikačnej a lektorskej činnosti v SR alebo v ČR, kde prednáša slovenské daňové právo.